STREET STYLE: London 2010

Pozdrav svima koji su naletili na ovaj novi blog.🙂

MASHSTYLE  je blog na kojem ce se svakodnevno objavljivat  fotografije stylera koje uhvatim u Zagrebu, ali i na putovanjima po Europi. Ljudi koji ce se ovdje pojavljivati vole modu i svoj stil, njihov stil volim i ja, a nadam se i vi.🙂

Prvi “styleri” su iz Londona, s putovanja na kojem sam bila prosle godine u rujnu, tamo sam  naletila na London Fashion Week gdje sam uhvatila meni najzanimljivije fashioniste🙂

.

2 responses to “STREET STYLE: London 2010

  1. ODLICNO!:D super mi je ideja da pod slikom ispisujes što ljudi imaju na sebi

  2. ajmeisuse, kao da je to neka novost. blogeri to već rade godinama…

Odgovori

