EDITORIJAL s Petrom Andrasevic :)

Dok ne pronadem zanimljive ljude na ulici objavljivat cu svoje radove koji  vecinom nisu nigdje objavljeni. Fotografijom se bavim od 2008., a najveci mi je gust pronaci modela koji mi odgovara, nasminkati ga, obuci,napraviti frizuru, pronaci lokaciju i sve to zabiljeziti foticem :). U trecem mjesecu prosle godine zamolila sam Petru da izdvoji jedan dan za mene i da mi pozira. Prvu ideju nismo uspijele realizirati pa smo otisle kod druge Petre u njen dom i tamo improvizirale i napravile ove fotografije. Sklona sam eksperimentiranju i obozavam skurene fotke..pa cete vidjeti svega :) Ovo je neka ViNtAgE prica gdje sam koristila za sminku puno tusa, a Petra na sebi ima bundu moje majke i njen fotic iz mladih dana, stikle su iz Topshopa kao i sve ostalo uglavnom.

“There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are.”

“Look, I’m not an intellectual…I just take pictures.”

“I love photos beacuse they never change, even when people in them change.”

“The dark and the light are braided and bound. “

To dance is to be out of yourself.  Larger, more beautiful, more powerful.

“Don’t cry when the sun is gone, because the tears won’t let you see the stars. “

Rain, rain go away..Come again another day..All the world is waiting for the sun.

*za one koji zele znati vise :P Fotkala sam s Canonom 500d i kit objektivom 18-55mm

3 responses to “EDITORIJAL s Petrom Andrasevic :)

  1. fotke su predobre!!

  2. OBOŽAVAM PETRICU, FOTKE SU SUPER, SAMO NAPRIJED CURKE……..PUSA ZDENKA

Odgovori

