STREET STYLE: Sarajevo Fashion Week

Pozdrav svima🙂

Ovaj vikend nisam nista objavljivala jer sam bila na putu u Sarajevu🙂. U Sarajevu sam posjetila Fashion Week koji me razocarao kao i stylish ljudi. Ocekivala sam da ce biti zanimljiviji i da ce revije biti bolje od onoga sto smo imali prilike vidjeti. Ovako to izgleda u Sarajevu:

Fotografi

jedna s piste🙂

4 responses to “STREET STYLE: Sarajevo Fashion Week

  1. Ovo mi je prvi put na tvojem blogu i moram priznati da je odličan!
    Fotke su fantastične i baš mi je drago da sam te otkrio.

    hugs and kisses by Mani.

  2. Da, Fashion week je malo podbacio, bar sudeći prema fotkama… No nadam se da Sarajevo ipak nije razočaralo!🙂

Odgovori

