DO IT YOURSELF

Prada je dizajnirala cipele CREEPERS  koje ce vecina trendsetterica uskoro imati u svojem ormaru. Naravno nece svi imati Pradine jer je HM, TOPSHOP i ostala ekipa napravila dobar posao i ponudila nam creepersice za prihvatljiviju cijenu. U Zagrebu sam vidjela samo nekoliko stylerica koje furaju creepersice, ali sam zato sigurna da ce u sljedecoj sezoni biti pun grad, kad  se malo ljudi ipak naviknu i kada im ne budu vise toliko smjesne. Petra je svoje creepersice kupila u HM i na njih nalijepila zakovice. Njene CREEPERSICE sada nema nitko, a ti isto mozes vrlo lako napraviti svoje uz samo malo truda i volje :).

2 responses to “DO IT YOURSELF

  1. njezine su mi bas simpa, ali creepersice kao creepersice mi se ne svidaju😦

  2. aaa moja mama je kupila creepersice i to zelene i predobre su:) a i ove su kul:)

Odgovori

